Anabolic Steroids - Steroid Forums
Pin it Share on Tumblr


buy steroids - roid-shop.com

 

Search:

Type: Posts; User: willsouth

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    4
    Views
    10,881

    I support iroids.com 110%, top quality products. ...

    I support iroids.com 110%, top quality products. I stacked winstall, clenbuterall and anvar for my cutting cycle and never looked back. As a vet on this board, I wanted to review this company asap...
  2. Replies
    11
    Views
    1,444

    You're the boss here and make the rules haz, so...

    You're the boss here and make the rules haz, so i'll stay out of it from here on out. But seriously man, how can anyone learn anything from this? Every one is a repetitive question(seriously i...
  3. Replies
    6
    Views
    999

    Haz- yeah that runny nose thing threw me off. I...

    Haz- yeah that runny nose thing threw me off. I couldn't figure that out. I didn't make myself clear on the amoxil thing, i took 2 that night(bottle says 3 per day) and then i have been take the 3...
  4. Replies
    11
    Views
    1,444

    Check out his title......IRONY

    Check out his title......IRONY
  5. Replies
    6
    Views
    999

    HELP! I hurt!

    So I was gonna start my winter bulking cycle which was going to consist of deca,test, primo ace(only was gonna run the ace for about 8 weeks). On wednesday I pinned The primo ace, 2mls. So I pinned...
  6. Replies
    15
    Views
    1,439

    534 Isn't that bad man. You're about in the mid...

    534 Isn't that bad man. You're about in the mid range of normal, and according to what you said about not wokring out any, bf is way up and couple of years older, i'd say you're doing pretty good....
  7. Replies
    11
    Views
    1,444

    WTF? Even dumber response to his own dumb...

    WTF? Even dumber response to his own dumb question. anavar is good but adding primo is even better? hahah

    Still waiting for an answer....how much do you get for making up a fake thread?
  8. Replies
    22
    Views
    2,259

    Danno- I shit you not....i am not touching the...

    Danno- I shit you not....i am not touching the stuff bc i'm afraid of that very side effect. Ask florida he'll tell ya about it. I've heard that side effect from so many people. Something about the...
  9. Replies
    10
    Views
    1,261

    Honestly it does no matter either way what you...

    Honestly it does no matter either way what you split or how you split it. The difference is gonna be inmeasurable. Those are both very long esters, especially the eq, so just make sure you pin it...
  10. Thread: Danno's Log

    by willsouth
    Replies
    420
    Views
    42,288

    Danno- if you switch to hgh...be prepared for...

    Danno- if you switch to hgh...be prepared for them to tingle, and go to sleep often. Right now, my hands and wrist straight up HURT. My feet aren't swollen, but my hands are. It's kinda weird. Im...
  11. Oh i see. I was thinking you meant that the...

    Oh i see. I was thinking you meant that the doctor prescribed him the HGH pens for his diabetes.haha. So you actually meant he is a diabetic but can not use the hgh bc of what it does do his insulin...
  12. Thread: Danno's Log

    by willsouth
    Replies
    420
    Views
    42,288

    I like ghrp6 because it's so well suited to my...

    I like ghrp6 because it's so well suited to my goal, and i never have been able to eat enough, but i was quite impressed with ipam. And i think i like it more than ghrp2. Plus i like the fact you can...
  13. Norditropin pens for insulin issues? hmm new one...

    Norditropin pens for insulin issues? hmm new one on me. Let me know how yours turn out, i got some on the way that should land anyday.
  14. Replies
    3
    Views
    3,602

    1gr= 200 5mg caps 5gr= 1000 5mg caps buf is...

    1gr= 200 5mg caps
    5gr= 1000 5mg caps

    buf is right...do you know how sensitive your scale has to be to measure mg? You're barely gonna be able to see 5mg.

    Personally i wouldn't be asking...
  15. Replies
    19
    Views
    1,559

    drummer eh? Play the guitar, and well really any...

    drummer eh? Play the guitar, and well really any string instrument to some extent. Im really thinking about taking drum lessons though. Since becoming obsessed with tool, i have a whole new...
  16. Replies
    10
    Views
    1,261

    Yeah, bro, if you are 18 or 19 percent, you need...

    Yeah, bro, if you are 18 or 19 percent, you need to correct that diet before you cycle. Im gonna be honest with ya man, thats a little too fat to run a cycle IMO. Most will say don't cycle over 15,...
  17. Replies
    19
    Views
    1,559

    Who'd you see? Might as well make this thread...

    Who'd you see? Might as well make this thread just a normal chat thread, since it serves no purpose to anyone. I love some death metal. But the older i get the more i'm into just harder rock. Don't...
  18. Replies
    19
    Views
    1,559

    Yeah, i saw that focus. we also had a fake one...

    Yeah, i saw that focus. we also had a fake one too though. I was amazed there were some real ones. Kinda sad that i was surprised over the fact there were a real threads(what should be here to start...
  19. Replies
    10
    Views
    1,218

    Yep, i second focus. Always run test low. And...

    Yep, i second focus. Always run test low. And 450mg of deca per week is weak sauce....for me at least.
  20. Replies
    10
    Views
    1,261

    Test 200-250 max(bc eq is SO closely related to...

    Test 200-250 max(bc eq is SO closely related to test) and 800 of eq. 18-20 weeks, 2 pins per week. Maybe throw in some proviron, Methylstanolone(great drug few know about) or winny up front while you...
  21. Replies
    19
    Views
    1,559

    Well im left to believe there is only one thing...

    Well im left to believe there is only one thing that changed it. Some of our current sponsors. I mean look at this realistically. When they showed up, thats when the fake threads and over the top,...
  22. Superdrol! or proviron. Im running superdrol...

    Superdrol! or proviron. Im running superdrol right now actually
  23. Replies
    27
    Views
    2,570

    Yeah, i'd 100% say that proviron is your better...

    Yeah, i'd 100% say that proviron is your better choice using it for what you're using it for. I love it. I've always found name brand fairly cheap. I just assumed in the first post it was a typo on...
  24. Replies
    3
    Views
    647

    Nice generic response to your own question....now...

    Nice generic response to your own question....now lets get some ntbm plugs in here, and your job is done for this post, then you can make another bullshit post.
  25. Replies
    19
    Views
    1,559

    Yes, a perfect thread for a worthless product...

    Yes, a perfect thread for a worthless product placement.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4